STAY OUT

Förkyld. Arg. Svinglad. Trött. Ledsen. Positiv som fasen. Irriterad. Hungrig. Proppmätt. Vad är det för fel på mig? Och vad är det för fel på folk? Usch, orkar inte mer. Men sammtidigt vill jag bara ut och leva livet
Haha, det här är bara skrattretande egentligen. Fast egentligen vill jag bara tjuta och att allt ska gå över. Hoppas mitt lustiga humör försvinner tills imorgon. Men det vet jag nästan att det kommer göra. Imorgon blir jag en ny person.

Idag har jag inte gjort så mycket, stallet och insläpp. Men innan det red jag ut med Siri och hennes häst. Vi var ute i ungefär 1 timme. Blev mycket skritt för att det var halt på vägen. Men där de gick att trava och galoppera så gjorde vi det. Linda kom också till stallet och saknat henne något otroligt! ♥ Hon ska låna mina transportskydd.
Nu måste jag läsa min bok. Puss


Kommentarer
Postat av: Linda R.

Har saknat dig med! Måste verkligen ses snart, det var allt för länge sedan! Tack så mkt för lånet med :)<3

2011-03-02 @ 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback