Insläpp

Hej på er alla, förlåt för min dåliga uppis idag och igår men det har verkligen inte funnits någon tid (och det gör det inte nu heller egentligen..) Men tog mig lite tid och satte mig framför datorn. Är otroligt trött och inte varit så här trött på ett tag. Tycker man borde vara pigg när man just haft lov? Men inte jag!

Igår var det skolan och det var lite kul att träffa alla igen efter lovet. Men inte lika kul att börja med lektioner och sånt. Men så är det . . . redovisning och lite sånt imorgon. Idag slutade jag halv 4 men Eva var snäll och lätt oss gå ca 30min tidigare. Så hann lätt med min buss och sen hämtade Mamma vid bussen så jag slapp gå till stallet.
Byte om och sen sopade och Mamma hade redan fixat mat till min lilla häst. Men la in till alla andra hästar och sen blev det dags att ta in dom. 17 hästar är det just nu men det ska vara 18. Igår avlivades Atlas! :( ♥ tråkigt :/
Men hoppas han har det bättre nu i hilmen och mår super bra! När alla hästarna var inne mockade jag och myste med lilla hästen, hon fick vila idag. Imorron är det uteritt som gäller och sen på Torsdag sätter träningen igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback