I LOVE YOU SO

RIKTIGT LYCKAD DAG!!

Grattis Simon på 18års dagen! :)
Hade sovmorgon och kunde sova lite extra för slapp ta bussen och kunde åka in med Mamma i stället. För hon skulle in till stan och köpa mat till Bonzi. Väl i skolan hade vi samhällskunskap och vi tränade inför provet och sedan på svenska lektionen så kollade vi på Romeo och Julia.
Hade sen en lång håltimma, men var med vännerna och sen träffade jag på lite mer vänner så snackade med de innan bildlektionen. Väl på bildlektionen så sa lärarna till oss att hämta varma kläder och vantar och sedan träffas vid ingången. Så vi hämtade sakerna och sen träffades där. Blev indelade 3 och 3 och jag hamnade med två killar så skulle vi bygga en kost av snön. Vi gjorde ett ljus typ ;) vart faktiskt riktigt fint!
Sen gick vi in igen och forsatte på våra muggar som vi håller på och gör. Muggen börjar faktiskt bli lite fin nu.

När jag slutat gick jag upp till skåpet för att hämta mina saker. Träffade på Simon och följde med honom in på deras lektion en sväng innan de slutade. Sen gick jag med Simons två vänner till bussen och åkte till stan.
Väntade på Josse på stan och inhandlade ett par nya skor. Mina älsklings skor! ♥
Josse och jag tog bussen till stallet för hovis skulle kommit men fick ett sms från honon sen att han inte kunde just idag så han kommer på måndag istället. Så då ska Bonzi få nya skor. Borstade henne och gick sen ut med henne en sväng och släppte henne i paddocken.

godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback