home sweet home

Börjar min söndag helt perfekt. Bestämde mig för att gå upp lite tidigare och städa rummet för redan klockan elva skulle ju släkten komma Katja och barnen. Fixar mig iordning och in springandes kommer min kusin Katarina som jag inte träffat förutom när jag var bebis. Det var verkligen superkul att få träffa henne - hon bor i Stockholm och har varit hos Katja och Thobias i helgen. Var ju verkligen en bra start på denna söndag.
Vi fikade och lekte i skogen och det var superkul! De åkte för en stund sen och Katarina har nu åkt hem till Stockholm igen.

Snart ska jag åka till stallet för att mocka och fixa lite innan Josefin kommer. Vi ska rida lite på Cina. Bonzi vilar idag och imorgon ska vi ringa hovis så han kan komma och sätta på en ny sko. Nu ska jag ropa på Pappa och se om han kan köra mig till stallet.

Ha en bra söndags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback