Garderob

Blääh vad seg jag känner mig. Tiden vara rusar iväg och jag har inte hunnit med någonting idag. Men gick upp vid 11 tiden var så himla skönt att bara ligga kvar i sängen. Åt lite frulle och sen gick jag ut med hunden, blev en sväng i skogen och sen på vägen med. Skönt att gå i den underbara solen. :)
Men nu har jag inte gjort någonting bara kollat lite på tv som igentligen var helt onödigt! Men ska vi nog åka och hämta en garderob hos Isak med. Som jag ska ha i stallet, känner att min är lite lite för liten.
Så den här ska nog bli perfekt! :) bara om en annan i stallet kan flytta lite på sina saker.
Men snart blir det stallet med och idag väntar en uteritt ska nog bli toppen. ♥ imorgon har jag insläpp och kvällsfodringen så har bokat ridhuset till kl19-20 så ja ska kunna hoppa lite.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback