Fika

Hej underbara bloggläsare! ♥

Hade en lektion vid halv 10 idag - till halv 11. Sedan skulle jag vänta till tjugo i två för att sedan ha mitt ind-val. Men vi satt och pratade och tiden gick faktiskt riktigt fort. Sen går man till lektionen och vad står det på dörren, Jo att lektionen är inställd. :/ Då blir man inte speciellt glad faktiskt!!
Men hade tänkt åka till stallet direkt efter skolan men då åkte jag hem en sväng i stället och la mig på soffan och vilade lite med mammi. När Pappa kom hem åkte vi till stallet för att bära in min nya garderob som jag fått av gulliga Isak! Så Magnus och Isak kom med och hjälpte till Blev riktigt bra faktiskt och jag är super nöjd! Nu får jag plats med alla mina saker :D Mockade och fixade mat och borstade henne. Blev en lugn dag för henne och imorgon är det uteritt som gäller. mysigt! ♥

Åkte hem och åt och fixade mig lite, för att sedan ta bussen in till stan för att fika med tjejerna.
Mycket snack och skratt som vanligt och jag älskar er! ♥

Nu sitter jag här och myser med min gulliga vovve!
godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback