tisdagen den 18januari 2011

Fin fin rubrik man kom på då!?
Hade sovmorgon till 10 - vilket var helt underbart och det behövde ja verkligen.
Skoldag till halv 4 idag finns inte så mycket att säga om den här dagen massor nya kurser som börjat.
Roligaste var nog iallafall estetisk verksamhet! Gjorde snyggaste bilden.
Tog en proppad buss till stallet och hästen hade precis kommit in då, så hon stod och knapprade i sig insläppsmaten. Mockade och fixa lite sen ställde jag henne i gången och fixade iordning henne och satte på broddar. Red ut i dag, men det var mörkt så vi red mest på vägen och på en stig.
Fanns massor läskiga saker nu i mörkret men hon vågade iallafall. Duktig bebis!
Gick sen in igen och borstade av henne och satte på täcke. Jag gick och fixade alla höpåsar och kraft.

När jag kom hem, hade mitt schabrak kommit. Ur snyggt!
Ett blått Schockemöhle! :D

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska med köpa schabrak därifrån! :D hur snygga som helst! :D <3

2011-01-18 @ 20:04:11
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback