IF I HAD YOU

Jag saknar dig

Livet e braa just nu, veckan är snart slut och helgen närmar sig mer och mer.
Imorgon börjar vi 10:45 och slutar 11:45 gillas starkt! Då ska Mickis och Josse med mig till hästen, ska upp till ridhuset en sväng. Mycket roligt att de följer med och sen på kvällen blir det fika på den stora staden.
Skolan har gått så himla bra den här veckan och fått reda på massor betyg och inlämningar och allt bara rullar på. Fick reda på av Inger idag att på alla mina inlämningar hade jag VG och ett med VG PLUS! nu gäller det att hålla kvar betyget när man har halva kursen med Maggan också. Men det ska nog gå bra!

På lördag - har jag haft Bonazera i två veckor! ♥
Imorgon hänger även kameran med till stallet, så bilder väntas imorgon.

PUSSAR!





Bästavännen min, du betyder allt för mig!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du betyder mest bästavän! <3



Sv: nej du är finaste <33

2011-01-13 @ 20:55:25
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback