Super duktig!

Ja ni, det är inte mycket som händer just nu. Har inte varit speciellt många i skolan på några dagar nu utan det är mycket sjukdomar. Hoppas inte jag blir smittad och ligger sjuk nu när det snart är lov.
Lovet blir nog helt perfekt och jag längtar, har bara imorgon i skolan sen är jag ledig på fredag för vi ska på begravning. På lovet ska jag spendera mycket tid tillsammans med mina vänner och massa med hästen.
På lördag är det Melodifestivalen som gäller och tillsammans med Mamma, Syster och Ida. Blir en mysig kväll tillsammans med dom.

Varit i stallet idag med, red i ridhuset. Gick sjukt bra har nog aldrig gått så bra.
Förut har hon försökt att stanna hela tiden och blir sur sen och sparkar lite bakut. Men idag stannade hon bara någon gång i början och hon lyssnade på allting. Min super duktiga häst! Om någon vecka ska jag träna för Anna Campner känner att jag börjar komma igång nu och då blir det bara mycket roligare att träna också.
Skulle få ta Bosses tid också en torsdag, rida för henne själv är ju inte mer än perfekt! :)

Men nu ska jag gå och plugga lite..

Puss


Kommentarer
Postat av: ylva

tränaträna hästen :P <3

2011-02-17 @ 13:41:39
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback