Första körlektionen!!

Tjosan!
Idag var det att gå upp tidigt för 7:05 skulle jag börja köra.
Gick hur bra som helst och körde i Tornby området. Hon sa att jag hade känslan och att det var positivt att jag red för då fick man den känslan. Så snart blir det att köra igen har jag bestämt ska bara boka mig en bra tid.
Efter dubbel körlektion så tog jag bussen ner till stallet och tog in hästen och gick upp till ridhuset. Det går så himla bra nu för tiden och hon lyssnar verkligen och jag älskar hennes galopp! :D
Man bara sitter där och njuter!! Senare åkte Mamma och jag, och köpte mat till Bonzan.
Imorgon kommer moster, kusin, syster och isak och troligen Kusins barn med. Blir nog en bra dag och sen stallet och träffa Hanna och Siri. Ska rida ut en sväng imorgon.

Bonzi älskar dig mest! ♥


Kommentarer
Postat av: ylva

sv: jaa då blir han nog nöjd tror jag! du måste komma o hälsa på nån dag för han saknar dig säkert... <333

2011-02-22 @ 08:14:28
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback