1 februari - 2011

Hej mina söta bloggläsare! :)

Idag den 1 februari har jag haft min älskade Bonazera i 1 månad! Det firade vi med att jag först tog ett insläpp tillsammans med Sofia. Med det gick super fort! Vägde Bonzis mat och satte på henne ett annat täcke. Åkte sedan hem en liten sväng och åt mat sen tillbaka till stallet vid 7 ungefär och träffade Hanna där ♥
Vi mockade först och sen borstade och fixade våra fina hästar. Sadlade och tränsade och red upp till ridhuset.
Blev väl ridning i ungefär 40 min sen orkade inte Bonzi mer, då ställer hon sig i mitten och rör sig inte ur fläcken.
Så söt! ♥ men jag gick med henne de sista tjugo minuterna. Så hon rörde sig iallafall 1 timme.
Vi gick sen hem till stallet och där var Sofia och Josse och hade börjat kvällsfodra lite.

Tog sen på Bonzi utetäcke och så fick hon gå och äta upp sin mat! :)
Tack för den underbara kvällen Hanna - den får vi ta och göra om många gånger och på lördag ska vi baka! :D

puss och kram


söta Hanna och Cina!


Kommentarer
Postat av: ylva

sv: jag visste att hon var sällskap, men inte var ^^ äre nära bestorpstallet?? ;) <3

2011-02-02 @ 11:16:48
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback