underbar eftermiddag

Tiden går så himla fort - men jag har iallafall varit duktig och rensat mina garderober och har en heldel att slänga och hittade även kläder som jag glömt bort att jag haft. Men nu är allt i sin ordning igen och det blev superfint!
Gäller bara att få bort sakerna som ska kastas med och saker som ska ner i källaren. det är tråkigaste!
Snart ska jag väl också åka till min häst också, tänkte att hon skulle få vara ute sålänge som möjligt idag. Är ju varmt och skönt. Men mellan 16-17 tar Bosse in hästarna. Får se om jag släpper ut henne en stund till när jag mockar och fixar iordning mycket skönare för henne att stå ute istället. Blir nog en skön eftermiddag/kväll istallet.
ha en underbar kväll!
/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback