godmorgon

Eller godmorgon är det ju faktiskt inte längre. Klockan är redan halv 12 och jag har redan hunnit fixa i ordning mitt rum och nu ser det helt okej ut. Fast det skulle kunnat vara finare men det duger i allafall. Blir en sväng till stallet om en stund. Tänkte mocka och fixa maten innan hovslagaren kommer. Han ringde mig igår och berättade hela historian om sin bil och han skulle inte få tillbaka till förens nästa vecka och då fick jag lite halvt paniiik när han sa det, men sen sa han att han skulle låna en bil inom familjen och bäst som han är så kunde han komma redan idag och sätta ditt Bonzis framsko och troligen byta bak med. Så det blir träning i helgen och jag är super glad!! ;D

Skulle åkt med Ylva till travis idag också, men tyvärr så kunde ju hovis komma och skulle jag inte tagit den tiden. Skulle Bonzi blivit super öm och jag skulle inte kunnat träna.
Super taggat på att rida är jag med så senare ikväll blir det äntligen ridning igen. Blir en superbra dag! :D
Hoppas ni med får en toppen dag! <3
puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback