21:15

Hej underbara bloggläsare! Ni är otroliga eftersom ni ändå kommer in och kollar i bloggen fast att jag varit så himla dålig på att blogga den senaste veckan. Men man kan ju faktiskt inte vara duktig jämt!
Blir inget långt och duktigt inlägg det här men då har jag iallafall skrivit lite och känner mig nöjd att jag varit inne idag med.

Den här dagen började med att Mikaela och jag åkte och solade vilket var super skönt så där på morgonen och innan idrotten. Efter de idrott som sagt och det var övningar i basket och sen matcher. Ganska kul faktiskt även att jag brukar hata basket. Hade sen praktisk marknadsföring B och lektionen gick snabbt efter mentorstid och de sa inte speciellt mycket. Estetisk Verksamhet blev inte så mycket gjort utan pratade mest. ;) men så kan det vara ibland, men jag gjorde iallafall det man skulle men inte mer som jag kanske skulle behövt.
Mamma hämtade mig och jag åkte till stallet för att ha insläpp med Sofia, gick snabbt och smidigt! Åt sen en liten mellis innan jag mockade och fixade maten till Bonzan. Efter det började jag borsta och pratade med Josse.
Som vanligt så har jag träning för Anna på torsdag. Så Mamma och jag gick upp till ridhuset och började skritta och trava fram henne. Medans Fanny red klart för Anna. Bonzi var super duktig idag och lyssnade hela tiden på mig. Älskar min lilla häst! Aldrig gått såhär bra som det gick idag och nu är jag superpepp på träningarna på påsken. :) Nu ska jag gå tillbaka till mina böcker, för imorgon är det prov som gäller och har mycket att lära mig ikväll om det ska kunna gå ganska bra. ;)

så pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback