Försöker Hålla Hårt i Nått,

Hello there.  snackar lite med Amanda på msn och jag ska ta kort på henne och scarlett på lördag mys! Men är hemma nu efter en hård dag som jag aldrig skulle ta slut. Massor långa lektioner men hade iallafall en skön sovmorgon. Cyklade sen till bussen och hem. Lilla vovven min åkte till vetrinären med mami och han hade en svår infektion och de tog även blodprov på honom och nu får vi verkligen hoppas att det inte är något mer allvarlig! Stackars min lilla hund.

Ska åka en sväng till Viggo i veckan med, den lilla pojken ska åka hem i helgen eller nästa vecka! :/
så måste säga hejdå till honom... hatar att säga hejdå hästar som verkligen betyder så himla mycket och har världens personlighet. Det värsta var med Mogge och jag saknar han sååå mycket!


Morgan älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback