Try Sleeping With A Broken Heart

Hej, var ett tag sen jag satte mig vid datorn och gick in på bloggen. Massor annat har kommit ivägen och jag ska verkligen försöka bättra mig. Lovar! Men snacka om att mitt liv är upp och ner just nu, vet inte hur någonting är. Men aja så är det väl ibland. Men jag gillar det verkligen inte.

Men iallafall så sitter jag här framför datorn och samtidigt lyssnar på spotify.
Skolan har varit väldigt seg och inte har det heller hänt något speciellt så har inte mycket att berätta just nu..
Åkte bussen hem efter skolan och även Ylva åkte med, så pratade med henne.
Imorgon är det skola, sen ledig fyra dagar och det känns verkligen som de dagarna behövs!!!
Fredagen ska jag iallafall vara med min häst hela dagen och mysa masssor.

Miss you baby!

puss hej..

Kommentarer
Postat av: Amandaa

skolan var seg bara för att jag inte var där ;)

hihihi!!

Vi ska ju även ta massa kort på fredag :D <3333

2010-10-05 @ 18:39:28
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback