TOGETHER, WE'RE AT THE TOP

Heeeeej på er babes. Vad har hänt sen jag skrev sist?
Nästan ingenting faktiskt, varit i skolan, stallet, vännerna och så har jag även blivit sjuk.
Blev ingen skola idag och inte heller igår men orkar verkligen inte kliva upp ur min säng och då orkar jag inte heller med skolan. Huvudvärk och ont i kroppen värsta som finns!

Men nu är det iallafall fredag och det gillas! Skönt med helg och ikväll kommer Isak och stannar här över helgen. Imorgon ska jag troligen åka på Ånestadsskolans dag med Ylva. Sen blir det nog stallet och på kvällen kanske fest hos Cornelia. Plugga den helg blir det också...

Men ska ta vara på alla mina dagar med min häst nu iallafall, i onsdag förstod jag hur mycket han betyder för mig. Finns nog ingen som betyder så himla mycket som min Nitzch. Han är den bästa ponnyn och jag kommer aldrig kunna lämna honom helt! Vi har iallafall till December på oss att vara med varandra.
Sen ska jag gå vidare med min nya lilla häst som det kommer mer om senare. ♥
Men nitzch och min nya polle är de som kommer betyda mest!




Vi hörs när vi hörs älskos♥ / ELIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback