lalalala

OJ. Lite dålig uppis från min sida.. Ajaj, inte bra det här. Men ska väl någon gång bli bättre på att blogga igen.
Dagen har varit upp och ner med ett inköps prov som var riktigt svårt och sen har dagen bara varit riktigt bra. Drog till stan efter skolan och Mickis och jag solade, medans Beckis och Sara gick på stan och väntade på Mcdonalds. Satt där och pratade en stund sen tog vi bussen ner till rese och resan gick hemåt.
Nu har jag legat och bubblat i mitt nya fina badkar och tände massor fina ljus också. Ska kolla igenom svenskan och glo på tv:n.

Dagen igår var ännu bättre, en riktig toppen dag! Foton var skoj och vi sprang mest runt och pratade med varandra. Två lektioner, sen hämtade Mamma mig och vi åkte till kusin min och firade Emil som blivit 4år.
Åkte även med till Lovisas skola och hämtade henne. Tårta och goda saker blev man också bjuden på.
En riktig toopppeeen dag hos Kusin min! :D

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback