Kusinerna med iphone 4!

Godmorgon bloggläsarna!

Igår kom det ett brev i posten där det stod att min mobil fanns i sturefors affären!!!
så snabbt åkte vi ner för att hämta den. Men hade ju inte fått något simkort till den eftersom dom andra simkorten var för stora. Men smart som jag är klipper jag sönder mitt simkort och gör det mindre!! :D självklart fungerade det med! Så nu är jag och min kusin, kusinerna med iphone 4!! :)

Ska fixa iordning mig och mitt rum nu, för senare ska jag ta bussen in till stan med Josse och shoppa lite.
Bland annat skal till min nya mobil och plast.. kanske kommer hem med något mer vem vet ;)
Hade tänkt åka till ponni med men bussarna är så dåliga på lördagarna.. ska bli underbart att ha sin häst nära sen!

SAKNAR MIN BÄSTAVÄN MEST! <333


Kommentarer
Postat av: sofia

sååå stöööörd elin :p man klipper inte i simkort ;) <3333

jag saknar dig meeeeeeeeest! <3

2010-11-13 @ 18:45:33
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback