Jönköping

Hej!
Idag åkte Pappa och jag in till stan och köpte en tv. Som vi ska ha i husvagnen och i deras sovrum.
Vi åkte sen vidare till Jönköping till Charlies häst och hund. En mycket bra häst butik som jag verkligen kan rekommendera. Köpte ett John Whitaker täcke och en grimma i samma märke.
Mycket fint! Shoppade även lite saker till mig en fleéce tröja från Kingsland och en dunväst.

Mycket nöjd med mina inköp! :)


Grimman


Täcke - fast bilden visar inte så bra!



Väst - fast beige och sen svart fleéce väst under!
Men hittar ingen bild på den just nu.

Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

svart fleéce tröja under ska det stå*

2010-11-05 @ 17:10:58
URL: http://olssonselin.blogg.se/
Postat av: Amanda G

Hej Eliin ! <3



Va fin väst, var har du köpt den ? :) kraam ! <3

2010-11-13 @ 10:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback