Isak

Hej svejs!

Grattis Pappsen på farsdag! ♥

Snart ska vi åka ut till Ringstorp och fira pluttis Isak, som fyllt år!
Han ska få paket och så ska vi mysa och fira han. Hoppas han blir glad över paketen. Har med mig Iphonen så kommer nog lite bilder ikväll på födelsedagsbarnet.

Igår åkte jag ju till stan med Josse och jag köpte ett rött skal till min mobil och plast till skärmen.
Mycket fint blev det! sedan satte vi oss på ett fik och myste lite. Tog sen kusins buss ner till rese och satt i bussen och pratade med han tills det blev dags att gå till sturefors bussen och åka hemåt.
Tack Josse för den bästa dagen! ♥

När jag kommer hem från kalaset måste jag plugga hur mycket som helst... för har prov imorgon! :(

Puss och Kram
hoppas ni får en bra dag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback