Idag är det ingen vanlig...

FÖR DET ÄR MIN BÄSTAVÄNS FÖDELSEDAG HURRA HURRA HURRA!!!!!!
Grattis på födelsedagen hjärtat & idag är det bara din dag!!!!
Älskar dig hur mycket som helst!!! ♥ ♥ ♥

Har haft världens bästa dag idag, har nog helt enkelt haft en tur dag!!
Skolan har inte alls varit jobbig idag ingen idrottslärare och därför ingen idrott heller. Tog bussen hem vid halv 4 med Linda och sen pratade med Mamma och Pappa. Åkte sen till Ullstämma Norrgård och skrev kontrakt och kollade på stallet!! Är huuur lycklig som helst nuuu!!!!!

Imorgon skola, sen hämtar kusin mig och jag ska hem till dom! myyys!

puss och kram
och jag älskar min bästavän!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: sofia

jaaaaaa! :DDDD tack så mkt älsklingen min <333333333333333333333

2010-11-19 @ 18:11:05
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

Varsågod gullet!! <3 <3

2010-11-20 @ 21:17:16
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback