I WANT YOU HERE WITH ME

Varför inte bara du och jag? Det är inte svårt alls.

Trött. Seg. Demprimerad. Glad. Fundersam. Arg. Besviken. Rädd.

Just så känner jag mig nu, alla känslor snurrar omkring inuti mitt huvud. Jobbigt de där.

Eftersom jag inte skrev något inlägg igår så blir det ett inlägg om den dagen idag.
Fredagen blev helt enkelt en toppen dag. Började med sovmorgon, naturkunskap och svenska hade sen lång håltimma så vi drog till stan och kollade lite sen vidare till Folkunga för att ha fotolektion. Blev ganska mycket skratt som vanligt. Blev hämtat av kusin och åkte hem till han och hans familj. Skulle vara barnvakt för de skulle ut, äta och gå på bio. När de gick lekte vi lite och sen lagade tacos och åt. Sen blev det att spela Wii och det är ju bara för roooligt!!! Kollade på svampbob film och sen somnade Emil i mitt knä så bar han till sängen så fick han sova där. Lovisa och jag spelade lite spel och sen kollade vi på svampbob och somnade i soffan! ;) fööör mysigt!
Men helt plötsligt hörs en smäll, men vågar ju inte gå att kolla... och efter nån timme så kommer Kusin och Katja tillbaka och de kommer in och säger att det är ägg på köksfönstret. Så det var därifrån smällen kom, sååå onödigt att kasta ägg på fönstret!!!!! :O

Låg kvar i soffan en stund och sen körde Tobbe mig hem.
men det är verkligen för mysigt att vara hos dom!!!!!

Idag har jag klippt mig och blev ganska nöjd, men klippte av en heldel nu... men det växer snart igen!
Mamma shoppade kläder medans jag inte köpte nånting alls idag.. för duktig!!!! :D
Sparar mina pengar till stockholm, för då ska jag nog shoppa!!!
Isak kom idag med, så han sitter här på golvet och läser i tidningen. Ska gå och umgås lite med honom nu.
Imorgon kommer kusin med familj och de ska fika lite, ska låna deras bil och övningsköra lite med.
Sedan ska jag till min älskade lilla pluttis häst!!! <3

godnatt!




Kommentarer
Postat av: sofia

shoppa i stockholm! :D <3<3<3

2010-11-20 @ 22:49:57
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback