BABY, I BELIVE

Hej! ♥

Idag är det den 25 November, och igår var det den 24:e och bara en månad kvar till Julafton. Tiden går så himla fort nu för tiden och måste snart börja inhandla julklapparna. Men måste börja spara lite pengar först bara! (A)

Men imorgon drar vi brudar i stallet till Stockholm Horse Show och då blir det shopping till mig och min nya häst. Finns lite saker jag vill köpa iallafall och pengar har jag fått så blir att shoppa!! Jag lovar att det kommer bli ett inlägg när jag kommit hem och kan visa vad jag fått med mig hem.

Tänkte skriva lite kortfattat om igår och idag med, eftersom jag inte bloggade igår. Men igår var det skolan och handelslektion, svenska, näthandel och slutade dagen med handelkunskap. Tog bussen till stallet och hade en riktigt bra kväll där, allt gick toppen och vart mycket skratt. Ridlektion för Zara med barbacka på Nitzch och det gick med riktigt bra och hästen var så himla fin i traven. 3 gånger kvar av ridlektionerna och sen är det inga mer... :( utan blir att sluta på Eda helt. Blir sorgligt men är sant!

Idag, sovmorgon, teori på idrottslektionen, handel, och sen lämnade in mitt arbete sen fick man gå hem. Så han med halv 3 bussen. :)
Nu ska jag gå och städa mitt rum!

 / Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback