ALL I EVER WANTED

Är så galet trött på att plugga nu, det ända jag kommer göra den här veckan är sova lite - åka till skolan - plugga - åka hem - plugga - sova lite - åka till skolan - åka hem - plugga - sova alldeles för lite.. Ja ni fattar. Har för mycket i skolan, och jag orkar verkligen inte med det och det hade ju varit så himla skönt och lägga sig i soffan nu när klockan är  snart halv åtta och bara dra en filt över sig och ligga och halvsova resten av kvällen. Men NEJ. Nu väntas det näthandelplugg och efter det ska jag plugga naturkunskap. KUL KVÄLL, verkligen.


STOOOCKHOOOOOLM VAAAAA BÄÄÄÄÄÄST.
Jag älskar stockholm och det var sjukt mysigt att åka upp dit med Eda gänget. Men saknade min bästavän som blev sjuk dagen innan och gick och tänkte på henne hela tiden. Hjärtat du betyder allt!
Kom iallafall hem med ett regntäcke, vinrött schabrak, ett fleécetäcke. Så shoppade allt lite till hästen.
Sofia ja ska lägga in bilder på sakerna, men gör de en annan dag.  

Mamma och jag, var på stan idag efter skolan. Tog en mysig fika på Ikea och köpte julkulor och höpåsar.
Ville inte ha vanliga blåa ikea påsar, utan i stället blev det röda med stjärnor på. tihi! Passar min lilla gullishäst! <3 Nu är det inte så mycket kvar att köpa, utan mer småsaker.
Just nu är jag en tjej som verkligen lääängtar!!!!!

/ Elin


läängesen, min älskade Tilda!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja, fett surt att jag blev sjuk!!! typ dooooog! :((((<3

2010-12-02 @ 13:47:45
URL: http://sofiasenneberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback