17:24

GANSKA SUPERKASS UPPDATERING. Men nu är det snart fredag och helg vilket betyder att jag kanske får lite mer tid för bloggen?

Haft en ganska skön vecka men har ändå inte orkat/hunnit med denna blogg.
Denna dag började iallafall med en jätteskön sovmorgon som var värd hur mycket som helst... vidare till skolan för att ha idrott, och Ingers lektion och sluta med Inköp. Men istället för att sitta på en inköpslektion gick vi på stan och ställde lite frågor och sånt till vårat arbete.

Prov på måndag med, vilket är den värsta dagen att ha prov på... men Maggan är som hon är!
Boken ligger här brevid mig och ska strax sätta igång att plugga.
Fick världens bästa nyhet - när jag åkte hem från stalllet igår!!!!

1 JANUARI ÄR DET DU OCH JAG & VÄRLDENS BÄSTA STALL!!!!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback