Ingen tid över

Precis som orden över säger, så har jag inte haft "någon tid över" till bloggen.
Men det ska vi nog ändra på snart eller den här veckan som kommer blir nog troligen lika dålig, jag har massor i skolan. Inte lång tid kvar i skolan heller och jag längtar mest till Juni, ha Nitzch för mig själv som min alldeles egna lilla häst! Tänkte skriva om dagen igår och idag.

Fredag: Sovmorgon till 10:00 skulle haft Yvonne då men hon var sjuk, och Göran ville vara snäll så han flyttade fram sin lektion. Så då kunde vi sluta redan 13:00 och jag kunde åka med en tidigare buss till stallet.
I stallet var allt redan mockat och jag fixade lite höpåsar och väntade på Ylva.
Pratade med Ylva och sen kom Jessica och berättade att Teres hade fått allergi så hon kunde inte ha lektionerna idag, så Jessica skulle rida ut med de två grupperna. Men då hade hon missat att det är alltid två tjejer som heter Nora och Saga som rider innan alla i en egen liten grupp. Men Jessica hade inte tid att ta med de ut så då fick Ylva och jag ta med dom och hästarna och leda ner till Eda Ön på en liten tur med skritt och trav.
Sedan fick de gå upp till stallet och borsta hästarna, medans vi sadlade och fixade hästarna tills nästa lektion.
Då skulle de rida ut med Jessica och Jessica red på Safiran så föräldrar, jag och Märta fick hjälpa till att springa med barnen. Men alltid gick bra, även andra gruppen skulle ut så då fick vi också följa med och springa. Så det blev en riktigt motions dag! :D Men det kan faktiskt behövas.

Fixade iordning stallet, fodrade och åkte hem <3
Skulle åkt till stan men stallet tog sin tid och allt blev så sent, så vi skippade stan.
Men det kommer fler dagar så myste hemma.

Idag har jag haft fullt upp, varit i väg så kunde inte vara med på hoppträningen.
Fixat våran tennisbana, och började blåsa bort mossan men det var blöt så det gick inte så bra så den måste torka lite till i solen. Nu ska jag tvätta hunden.
pussokram


Kommentarer
Postat av: sofia

vi måste spela på din bana i sommar! :D<3

2010-05-01 @ 17:19:05
Postat av: Elin Olsson

"sofia" Ja det måste vi! <3

2010-05-01 @ 17:23:33
URL: http://olssonselin.blogg.se/
Postat av: mikaela

fett fin blogg du har ! :D

kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar (:

ha det bra!

2010-05-05 @ 20:17:00
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback