den underbaraste

Du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet.
 Du måste förstå att du är nåt speciellt. Du är min egna ängel, som gud hade sänt se mig in i ögonen, där finner du alla svaren jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar föralltid.
 Du var den enda som fick se mig svag. Skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag, jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida. Skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida
 Du kan verkligen berätta vem jag är du är mitt allt, min bästa vän, jag älskar dig!

Finns ingen som är så bäst som du Sofia Senneberg! <3




Kommentarer
Postat av: sofia

underbaraste bästaste finaste elin jag älskar dig!

föralltid vi ska du veta!<33333

2010-05-01 @ 17:16:26
Postat av: Elin Olsson

"Sofia" Jag älskar dig mest och det vet du! <3333

2010-05-01 @ 17:24:12
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback