Veckan som kommer

Måndag: Skola sen hem och plugga
Tisdag: Skola, sen kanske vara med någon/stan.
Onsdag: Studiedag, sen blir det stallet.
Torsdag: Skola, plugga.
Fredag: Skola och sen stallet.
Lördag: Gäster, sen åka till Sofia och sova där.
Söndag: Vara med Sofia och rida lektion.

Min fina vecka - och det ska bli så skönt med studiedag, då kan man åka lite tidigare till stallet också. Men jag längtar otroligt mycket till helgen för då ska jag sova hos min bästavän och det finns något inget bättre än att vara med henne och sen på söndagen så ska vi ju rida och vara tillsammans i stallet med. Så det blir en riktigt bästavän helg <3

Kommentarer
Postat av: soofiia!

Helgen kommer bli bääääst elin!<3

gud vad mysigt vi ska ha det!

SOFIA ÄLSKAR ELIN! <3

2010-03-07 @ 16:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback