tisdag

Tidigt morgon fixade sig iordning och mamma körde mig ner till bussen. Stod där i en halv timme tillsammans med Simone men ingen buss kom ... så vi ringde till Östgöta Trafiken och de berättade att bussen hade gått sönder och att man var tvungen att ta nästa buss. Dåligt! För då skulle man komma försent så Mamma hämtade mig igen och körde mig till skolan. Så jag kom i tid ändå.

Pratade lite med Amanda i skolan, får se om hon och jag ska åka och kolla när eda brudarna tävlar hoppning i helgen! <3 Säger också Lycka till tjejer!! Men vi får se lite hur det blir.

Vårat schema har blivit ändrat också så nu slutar vi inte kl.11 längre på tisdagar utan kl.13. Sämst och i stället har vi fått en sovmorgon på fredagarna till 10 och då självklart passar det ingen buss för mig...
En annan dålig grej är också att vi brukar alltid äta lunch vid 11 men nu ska vi tydligen på Onsdagar äta vid kl.13. Då har man redan blivit hungrig. Men idag gick vi och åt vid 11 ändå för vi fick sluta tidigare på engelskan.
Efter skolan gick jag på stan och träffade även Soffan. <3 men sen skulle jag träffa Jossan men det gick ju inte för var tvungen att åka med bussen halv 3, annars hade jag inte kommit hem. Så så fick det bli, så vi ska nog träffas en annan liten dag istället.

Sitter hemma och läser svenska boken Hon går genom tavlan, ut ur bilden. Den ska vara utläst på Torsdag.

Imorgon blir det stallet igen och träffa min häst!!!!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte du nått sen då?

2010-03-16 @ 21:02:06
Postat av: Amandaa

vi får hålla tummarna att det går på lördag :)

Elin jag är glad att jag har dig<3

2010-03-16 @ 21:49:11
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback