Stallhelg

Hej, just nu sitter jag framför melodifestvalen och det är inte lika bra som det var förut. Men man vill ju ändå alltid kolla på det. Imorse körde Pappa mig till stallet och jag bytte om sen borstade hästen. Sen var det dags att gå ner till ridhuset för att ha dressyrlektion för Jessica och det är som vanligt med lektionerna att man lär sig alltid något nytt. Jessica sa att jag har kommit mycket framåt med Nitzch och allt som jag har lärt mig lär man sig annars på en heltermin. Men nästa söndag är sista lektionen och då skulle vi träna på lite volter tror ja.

Efterlektionen träffade jag min älskade Sofia Senneberg som kom ner med min kamera. :) <3
träffade även Linda och Amanda som var i stallet och fick kratta efter oss! :D Men gick upp med Nitzch och sen släppte ut honom i solen. Åt mat med Sofia sen satt vi och pratade och myste, älskar min Sofia!
Men Sofia och alla andra åkte vid 15.00 och där satt jag kvar, men jag sopade stallet och fixade klart det.
Sen var det nästan dags att ta in hästarna och det gjorde jag med och de var snälla och alla ville in idag.
Tog av alla sina täcken och sen satte på täcken på de som ska ha. Putsade lite och satt och pratade med Sofia i telefon. Senare kom Pappa och vi fodrade och sa godnatt till hästarna.

Nu kommer lite bilder!


Du betyder allt för mig!















Sova snart , upp tidigt. Morgonfodring i stallet! <3


Kommentarer
Postat av: soofiia!

tiiihi! sofia älskar sin elin!<3

ni är jätte fina tsm! :D riktigt mysigt vare i klubbis, men din mobil är seg på att lada spel (aa)

hahaahah, älskar dig bästavän! <3

2010-03-07 @ 16:11:02
Postat av: Linda

Ni passar ihop :)<3

2010-03-07 @ 21:15:27
URL: http://lindaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback