bästa platsen

Skoldagen gick riktigt snabbt idag! Har bara haft en riktig lektion och det var personlig försäljning då gick vi igenom lite sen spelade rollspel var riktigt kul faktiskt och alla skrattade!
Engelska lektion sen men eftersom att det var några som inte gjort träningen på nationela provet så fick de sitta i klassrummet och göra det och vi andra fick sätta oss vart vi ville och göra en uppgift. Efter de var det lunch och sen var det dags för sista lektionen och Göran var inte på lektionen så vi kunde åka tidigt!
Jag han med halv 1 bussen hem, riktigt skönt!

Mamma har bakat i köket och jag har suttit och pluggat brevid och provsmackat massor gott. MUMS!
Gjort klart min svenska sak om läraren blir nöjd, vi får väl hoppas! Nu är det snart mat och sen blir det att sätta mig med matteboken. Den får bli min vän ikväll.

Skolan och tidigare buss till stallet imorgon, ska bli härligt!!
åka till den bästa platsen!


Minnen <3


Kommentarer
Postat av: Amandaa

jag längtar tills imorgon :D weeee!! <3

2010-03-23 @ 19:41:46
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback