Tennisbanan

Hejhej mina kära!

Skriver ett litet inlägg och det blir kort. Idag har jag fixat iordning tennisbanan, tagit bort all ogräs så nu är det bara mossa kvar och det är ju det värsta som finns. . . men som tur har vi våran blåsmaskin som fixar allt.
Solade lite och sen tog jag mopeden till stallet och där träffade man Amanda och sen kom älskade Sofia! <3
Tog in hästen som hade fått massor gräsfläckar och borstade o fixa han fin, red barbacka idag och ett ganska lungt pass, skritt och trav. Han var lite seg men han är inte lika stel längre, han blir mycket bättre när han blivit riden några dagar och jag tror han själv mår bäst av det också. 

Sofia och jag, gick en promenad med hästarna och sen släppte ut de.
Imorron blir det typ en lektion, ska lämna in lite saker o sånt sen hem en sväng och sen stallet.
Ska försöka hinna med stan också.. :)

Puss o Kram
&
Sovgott

Kommentarer
Postat av: Amandaa

Det kändes som evigheter sen man träffade dig sist!!

<3

2010-06-06 @ 21:53:18
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mysigt med böstavän!! Vi får mysa med hästarna o ta massa bilder sen <33

2010-06-07 @ 17:45:23
Postat av: Elin Olsson

"Amanda" haha, så längesen var det ju inte <3

2010-06-07 @ 20:16:27
URL: http://olssonselin.blogg.se/
Postat av: Elin Olsson

"Sofia" MYYYYS! <3

får vi verkligen göra!

2010-06-07 @ 20:17:18
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback