I CAN'T EVEN HOLD ON TO YOU

Hej, förskylningen verkar aldrig vilja försvinna från miiig!
Så idag blev det en hemma dag och fick nyss ett sms från bästavän som var påväg till Norrköping med tåget, och sitter och äter gott godis, vill med ha!!! :D
Men jag får klara mig utan godis, ska städa rummet idag igen har jag bestämt, kläder överallt och självklart råkade jag tappa ett glas igår på golvet som sprack sönder, och det ligger säkert glas under sängen som måste bort. Älskar vädret nu börjar sommaren verkligen komma. :) ska väl hinna sola lite med tycker jag.

Det blev stallet igår och hästen var riktigt seg, han klarar inte av att vila så många dagar. Då blir han en riktigt segis och även riktigt stel. Men det blev bättre efter ett tag och idag går han ridlektion och imorgon ska jag ta och rida honom igen, får se vad vi ska hitta på då. Sen på söndag blir det mysdag i stallet me Sofia plutten! <3

Men nu ska jag återgå till städningen och ha en bra dag!
Så får vi väl se om jag ska orka lägga in ett inlägg med bilder lite senare ikväll, ligger lite bilder på kameran som jag inte har orkat lägga in på datorn. Massor bilder på Ylva och Safiran. :)
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback