Släkten

Jag saknar dig

Livet är på bra just nu och idag har Katja och hennes barn varit och hälsat på, Kusin kunde inte komma då han var tvungen att jobba. Men det blev mys med de och sen så la jag mig i soffan och somnade lite.
Anna och Linda ville att jag skulle med och bada men inte i det här vädret plus att jag inte kände för de just den stunden. Men det kommer fler gånger.

Imorrn ska jag ta en sväng till Viggo, imorgon kommer även Katta hem från Grekland! :)
men jag kommer inte lämna Viggo helt till henne ändå för jag kan inte lämna min lilla plutt.
Så imorgon blir det en lugn ridtur ut i skogen.

Puuuusssss


Kommentarer
Postat av: sofia

jag saknar dig mer! <33333

2010-07-16 @ 23:05:47
Postat av: Elin Olsson

KOM HEM DÅ!!!! <3333333

2010-07-16 @ 23:32:09
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback