JUST LIKE A DREAM

tjooo! ♥

Fick ett sms från Katta nyss och nu har hon kommit hem från Grekland.
Men hon ska jobba den här veckan och jag fick frågan om jag kunde ta hand om lilla Viggo en vecka till och självklart säger man ju Ja till det! Alltid kul med en till vecka tillsammans med honom och den här veckan ska vi ta det lite lugnare för ska ju även hjälpa till i Eda hade jag tänkt mig. Så nästa vecka kommer nog bli dunder bra!! Sofia kommer även hem på tisdag och ska komma till Eda då - så hade tänkt att jag skulle få träffa henne med!
Min duunder saknade bästavän! ♥

Imorgon ska jag måla lite till och sen åka till Anna och sova där!
Blir nog riktigt mys.

pusssssss

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahah, jag saknar dig mest! <33333

2010-07-18 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback