I CAN ONLY TELL YOU WHAT IT FEELS LIKE

Tjaaa.
Var ett tag sen. Ärligt talat har jag inte haft någon blogglust alls. Har inte äns orkat slå på datorn och om man någon gång gjort det så kollar jag igenom mina vanliga bloggar och kollar lite på facebook sen stängs den av igen.

Min andra halva Sofia Senneberg är i Stockholm och kommer vara där ett bra tag till.
Jag saknar henne otroligt mycket och vill att hon ska komma hem nu vet inte hur många gånger jag har sagt det till henne men det är en heldel sms som går upp till Stockholm från mig nu.
Men jag vet ju iallafall att hon snart kommer hem och det är de bästa.
Denna vecka är jag hästvakt åt Katta - hennes häst Viggo och Emma tar hand om Elvira.
Så har varit där och myst och longerade och löshoppade hästen. Han tyckte det var läskigt i början men det gick jättebra och han blev hur pigg och glad som helst. Hoppade 70cm och det var hans första gång.
Släppte ut han i hagen och sen hjälpte jag Emma att tvätta Elvira. Jaru det gick som det gick hahaha!

Åkte in en sväng till hööks med Emma också - hon skulle köpa en grimma till Elvira och så köpte vi även en liten present till Ylva som fyller år idag! GRATTIS! <3
Gick lite på stan och imorgon kanske det blir stan en sväng igen med mami.

Min helg tänkte jag skriva lite kort om med :
Lördag - Då var Pappa, Farmor och jag på en hästdag i nykil typ. De vissade uppvisningar m.m. Var riktigt kul att kolla på. Sen åkte vi vidare till Eda där jag skulle rida Teres häst Lilla J, eftersom den fick ett hårt pass dagen innan så behövde det arbeta lite i skritt. Mysig häst måste jag säga och väääldigt rolig att rida.
Även den dagen fick Shamira sitt lilla föl så självklart kollade man på den lilla plutten, som var hur söt som helst och var inte många timmar gammal då. Åkte sen hem och åt mat!

Söndag - blev en ganska lugn dag och orkar inte skriva så mycket om den.

Jag saknar min lilla poni mest av allt! ♥
pussar



Kommentarer
Postat av: sofia

nu äre exakt en vecka till jag kmr hem! :D <3333 jag sakanr dig hjärtat!

2010-07-13 @ 20:58:39
Postat av: Elin Olsson

"Sofia" JAAA! men tycker du ska komma hem nu plutt <3

2010-07-13 @ 21:14:09
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback