Upp och hoppa

God Morgan mina små bloggläsare hoppas ni har sovit skönt i natt och drömt sött!
Jag var riktigt trött igår och efter att ha pratat en stund med Sofia Senneberg gick jag och tvättade ansiktet och somnade. Somnade redan kl22. Det var längesen jag somnade så tidigt!
Idag hade jag tänkt att ta en sväng till stallet men planerna blev ändrade så det blir en hemma dag tror jag.
Imorgon blir det stallet istället och sen alla andra dagar i veckan. Nitzch måste röra på sig lite så han inte blir stelare men idag kan jag inte åka dit så får se om Jessica går med honom eller Kajsa.

Imorgon är det ridläger för nybörjare "typ" och skulle hjälpt till, men vi får se hur det blir med det.
Ska iallafall mysa med min ponny och sen borsta och fixa mitt skåp som ja hoppas dem gamla hyrarna tömt så mina saker har någonstans att vara. Hade även tänkt att smörja en sväng om inte lilla Linda kommer i veckan. Lilla plutten som gillar att smörja och putsa.

Men nu är min lilla mage hungrig så nu ska jag gå upp och äta frulle! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

mahaha toffelLinda ;)<333

2010-01-03 @ 20:40:48
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/
Postat av: Linda

hahah håll tust Amanda! :P

Det är ju roligt ibland när man har lust :D<3

Kan kanske komma på Onsdag elr Tisdag om du ska dit då?<3

2010-01-03 @ 20:57:14
URL: http://lindaroth.blogg.se/
Postat av: Linda

hahah tyst Amanda :P<3

Det är ju roligt ibland när man har lust :D<3

Kan kanske komma på Onsdag elr Tisdag om du ska dit då?<3

2010-01-03 @ 20:58:29
URL: http://lindaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback