Två dagar

Yes, nu var det ungefär två dagar sen jag bloggade. Jag hade tänkt blogga tidigare än idag men så blev det inte. Igår när jag kom hem fungerade inte Internet och inte dagen innan heller. Men idag så nu fungerar det utmärkt. Så tänkte berätta lite om min första skoldagar.
Dagarna har gått riktigt fort och gått snabbt ... vissa av mina kurser slutar ju så då har man bara pratat lite och gjort klart det som ska göras. Men det mesta har jag gjort klart så då fick man gå. Vi har inte heller haft svenska och lärarna meddelade att vi inte kommer ha det denna vecka. Så idag blev det en liten rast där vi skulle haft svenska men vi kunde inte gå hem eftersom vi skulle ha data. Så det blev att gå på datalektionen medans lilla Amanda åkte hem, min sötis! Så glad att båda vi går handel och har raster och lunch typ samtidigt så då kan man träffas lite iallafall. Idag har vi pratat om vilka filmer vi ska se på en filmkväll hos Amanda och Linda du ska också vara med!!! :) Amanda vill se disneyfilmer typ hihi, den sötisen! <3
Vi får se vilka filmer vi tar och ser på. Imorgon har jag en/två lektioner, först en mattelektion och sen betygsnack med på arbetsmiljö och säkerhet sen får vi sluta. Så efter det blir det att åka till stallet och rida, nu har han vilat sen i Söndags så nu vill han nog rida lite och mysa. Jag vill iallafall mysa med min sötis häst!

Men nu ska jag dra mig upp, och plugga lite .. sen kolla på inspelade program!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är glad att jag har dig på skolan! du gör det hela så mkt roligare<3

haha men disney filmer är ju bra :D <333

2010-01-12 @ 20:38:40
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/
Postat av: Linda

ahahah det måste va någon bra film! :D<3

2010-01-13 @ 21:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback