Toppen dag!

Kan ju börja med att säga att jag älskar min häst!!! Han är världens mysigaste och gulligaste! <3

Men idag har jag haft 4 lektioner och alla har typ varit prat förutom matten, fick en ny svenska lärare och hon verkade faktiskt helt okej vi får hoppas hon är det med. Efter skolan gick jag in och köpte en macka vid rese så jag fick med mig något till stallet att äta. Glömde ju min mat hemma. Så smart som jag är.
39:an går ju as snabbt till stallet bara att man får gå en bit men jag är snabb! När jag kom till stallet var det lektion två små tjejer som red på Romeo och Felize.

Satte på lillkillen täcke så myste vi tills dem andra hade ridit klart, borstade honom och sadlade. Då kom även Emma och hon skulle rida så vi red tillsammans! Det gick så himla bra och Nitzch blir bara piggare och piggare och det är ju det som är så himla kul, nu vill jag faktiskt inte att lektionerna ska börja för dem kommer han bli en segis nitzch igen! :/ Men ska bli kul att åka med Amanda och Linda till stallet och rida. Hoppas bara nya ridläraren är bra men det tror jag faktiskt! Första veckan kommer nog bli lite konstig i stallet med nya ridlärare o allt!
Men det blir nog bra tillslut får vi väl hoppas.

nu ska jag kolla lite på hööks hemsida sen somna!
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nya tag på bloggen! välkommen!!

2010-01-19 @ 00:27:55
URL: http://tinktwicec.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag längtar :D

Det ska verkligen bli kul o se hur nya ridläraren är! :) <33

2010-01-19 @ 15:33:13
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback