Stallet med Sofia

Varit i stallet idag med Sofia, men även Emma och Amanda åkte buss med mig dit!
Amanda gick också på bussen min lilla sötnos <3
När jag kom till stallet så var hästen ute, så gick och hämtade honom så fick han komma in en liten sväng o bli borstad. Mysiga lilla hästen! Sofia och jag gick en promenad med Lady och Nitzch.
Mysigaste och tog lite bilder. Senare gick vi upp till stallet och så hämtade Sofia Magic och red Barbacka och jag red min lilla häst i 30min. Pigg och glad. Men det blev mest skritt och lite trav.

Nu ska jag plugga lite och kolla på ridsport. Sen ponnyakuten.
Nu kommer några bilder men inte många.


Lady, jag och älskling!


Sofia och Lady


Jag och älskling!


Jag och älskling!


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina <3

2010-01-31 @ 17:13:31
URL: http://lindaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback