Ridning

Åkte med bussen till stallet vid 12 och sen fick man byta buss och åka den i fyra minuter. Sen var man framme i Eda och lilla hästen var ute idag. Stod i hagen så fint.
Gick in och byte om sen gick jag med Amanda och Emma och hämtade hästarna, och när vi skulle ta in dem drog sig Ginger och Emma ramlade stackarn.. Men som tur gick det bra och Amanda och jag fick med oss Nitzch och Boris iallafall. Sen gick vi och hjälpte Emma och vi fick iväg alla andra hästarna och då kunde hon få med sig Ginger som tur var. Tog av täcket och sen borstade och fixade snyggingen!
Gick ner och red i ridhuset i ca 1 timme & han är så himla underbar med nya tränset, älskar hästen!
Sen gick Emma och Amanda upp för dem hade lite att göra i stallet, men jag red vidare och galopperade och han var så glad men även trött. Så sen skrittade vi av och krattade halva ridhuset sen blev det bråttom....
Men vi hann iallafall med bussen och hästen fick på sig täcket.

Imorgon börjar skolan igen och jag vill inte!!!!!
Men måste man så måste man... Får se om det blir en liten sväng till stallet efter. Kanske Kanske..

Puss och Kram, nu ska jag gå och träna på redovisningen och duscha.

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att skolan äntligen sätter igång! :D:D

Och snaaaaaart börjar äventyret <3

2010-01-10 @ 19:18:43
URL: http://lindaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback