I love you

Idag har min Måndag varit helt okej, träffade klassen och alla andra!
Haft ganska många lektioner men dem flesta har varit lugna och på svenskan satt Jossan och Jag ute i korridoren och läste, sen kom Amanda och läste högt för oss! :D
Idag började lektionerna på Eda med och jag hoppas och tror det har gått bra och att min häst haft en bra dag med roliga lektioner.

På Onsdag börjar min ridlektion och jag slutar tidigare än vanligt så tar en tidig buss dit och hjälper till och sånt,
kan nog behövas! :) Hoppas jag får rida min häst på ridlektionen <3


älskar amanda och linda <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha jag var duktig idag :L

Längtar till onsdag så jag får ont i magen! :D<3<3

2010-01-25 @ 21:27:50
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback