Grattis Mamma!

Idag är det Mammas dag och hon firades med te och presenter på sängen!
Sen åkte jag till skolan och var en riktigt onödig dag åkte dit för en liten lektion. Tog bussen till Ikano och träffade även Anna där, söta tjejen! Jag gick in på Maxi för att hämta en beställd tårta och träffa Mamma.
När vi hämtat tårtan åkte vi till Ikano och ställde bilen där och gick in och shoppade lite.
Köpte en plast låda som jag ska ha i mitt skåp i stallet och en häng sak, som man kan lägga lite grejer i. Kommer nog bli fint så då har jag lite att göra i stallet imorgon med!

Vi gick till hööks och jag köpte ett par svarta ridbyxor, blå rutiga strumpor och ett fint schabrak till Nitzch! <3 
 

Ska även köpa en huva till den någon dag!
imorgon börjar dem efter längtade ridlektionern .... nej jag har faktiskt inte längtat till dem så mycket
men en sak ska bli kul och det är att Amanda och Linda börjar på Eda <3
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

mohahhaa men jag har läängtat<3<3

2010-01-26 @ 16:53:34
URL: http://lindaroth.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag har längtat så himla mkt :P haha <3333

2010-01-26 @ 19:56:26
URL: http://amandaarockllov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback