sjuuuuk

Godmorgon

Idag var det inte riktigt min bästadag. När jag vaknade imorse hade jag huvudvärk och halsont och även hela kroppen värkte. Tror det blivit för mycket på senaste tiden och massor stress. Måste lugna ner mig lite nu!
Så blev ingen skola idag utan jag stannade hemma i sängen och här ligger jag än. Varit uppe en liten sväng o då la jag mig i soffan i ställlet. Men det var inte lika skönt så jag gick tillbaka till sängen.

Så ska gå och lägga mig på spikmattan och vila och lugna ner mig lite!
Har lite plugg att göra sen med, sen får vi se om det blir någon skola imorgon. Bara två lektioner men vi får se.
Vill ju åka och träffa alla!

Nu vill jag ha sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback