Min sega dag!

Ja som rubriken lyder så har denna dag inte varit mer än seg! Eller jag har haft roligt i skolan men man tänker på allt man måste göra när man kommer hem och då blir det inte lika kul längre. Sara, Ellen och Mikaela var trötta och sega idag så på sista lektionen satt de bara där medans jag och Jossan var glada och skrattade och bara jobbade på. Vi han klart med massor på denna svenska lektion så imorgon finns det inte mycket att göra alls.

Matteprov imorgon då och känner på mig att det kommer vara det svåraste provet!
Gunnar våran mattelärare lär inte ut bra så vi fattar ingenting och vi ska ha prov på sånt vi inte gått i genom och det fattar jag inte :O

Missade det bästa på denna vecka ridlektionen med pågrund av matten!!!! :(
Då blir man icke glad men ska iallafall rida på lördag och söndag, kanske måndag och tisdag det bror på lite om någon ska ha honom på riddagarna men hoppas inte för då blir det mycket ridningen. Tillsammans med den bästa hästen. Lördag troligen också åka till sharpman och köpa ny ridhjälm och kanske nåt till hästen med.
Imorgon ska jag hem och skriva en sak på datorn sen inget mer plugg denna vecka och det är jag riktigt glad för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback