Jobbig vecka!

Har världens jobbigaste vecka framför mig nu!! Fattar inte varför lärarna ska lägga in allt sista veckan innan lovet för då är man ju sjukt trött. Kan ju säga att jag behöver mig ett skönt och långt lov nu, sportlovet är ju bara 1 vecka men ändå det är ju iallafall lite. Så denna vecka kan jag redan säga till er att det blir bara massor plugg plugg o ännu mer plugg. På torsdag och fredag kan man börja lugna ner sig och bara ta det lugnt men innan det kommer jag inte få någon tid över. Så fredagen i stallet kommer bli så skönt och känna att man har lovet på gång. Alla småbarnen är ju så himla glada när de kommer till stallet och ska se vilken häst dem ska rida och då blir man också så himla glad!

Snart ska jag forsätta med plugg för imorgon är det prov i personlig försäljning men det provet ska nog gå bra! Slutar redan 11 så det blir att åka ner till Hööks och köpa en ny grimma till min söta lilla häst för att han har tagit sönder den! <3 Även träffa Mamma på stan och shoppa kläder och kanske äta nåt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback