Dålig dag!

Tror jag börjar bli sjuk dagen har varit tråkig förutom att åka till stallet för det kan jag göra fast jag är sjuk! <3
Har ont att andas o hostar det blir bara värre. Idag i skolan så fick jag panodil men icke den hjälpte inte, jag får absolut inte bli sjuk till nu i helgen för Ridlektion för Jessica på söndag med min älskade häst! <3

Dagens ridlektion gick väl sådär, kunde gått bättre. Efter att ha ridit Nitzch varje helg och sen hoppa upp på Tullan då var det annorlunda. Red Tullan varje lektion förut och ville alltid ha henne och vi kom framåt men nu var det ett tag sen och vi får väl se. Men mest av allt vill jag rida min häst. Innan ridlektionen borstade jag hästen och myste såklart.. <3 Men nu får vi hoppas att jag inte blir sjuk för vill inte vara hemma och tråka!!!

Nu ska jag gå o ta en tablett o sova
Natti <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig stumpan! <333

2010-02-11 @ 14:11:48
Postat av: Teresian

Tråkigt att vara sjuk. Man lär sig massor av att rida olika hästar som du sedan kan använda dig av på "din" häst.... Heja

2010-02-11 @ 23:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback