Tiden bara rinner iväg...

Hej bloggen! ♥

Jadu, nu var det längesen jag bloggade. Folk har sagt att jag måste blogga men jag har inte varit inne på datorn på ett tag så det har inte blivit något blogginlägg från min sida. Men från mobilen har jag läst min bästaväns blogg och hon har varit hur duktig som helst på att blogga och jag älskar henne mest av allt!

Julen har varit och jag hade en underbar julafton tillsammans med familjen och min systers familj.
Fick en heldel saker och jag är hur nöjd som helst. Bland annat ett Wii + tre spel, rumpvärmare, smyckeshängare, kläder och massor mer små saker. Tack Linda också för julklappen!  ♥
Ska lägga in lite bilder från julafton när jag hittar min sladd :P

Jag kan ju inte säga något annat än att tiden bara rinner iväg... jag har min sista vecka på Eda nu framför mig. På fredag ska jag ta hem mina saker och lämna min vita ponny! :,( men som sagt han är en ponny man alltid kommer komma ihåg och Nitzch du betyder allt för mig och kommer alltid att göra. Ska bli tråkigt att lämna alla, men man får hålla kontakten ändå och träffas. Jag älskar er mest på Eda! ♥
Men idag ska jag på första stallmötet i nya stallet och vi ska bestämma lite, och jag ska kolla min box och allt sånt.
Ska bli kul att träffa allt folk i stallet och se vilka det är som har hästar där och sånt.
Men nu ska jag fixa mig och äta lite mat.

Puss och Kram!


mitt nya stall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback