SÖNDAG IT IS

Heeey people!

Inte orkat med bloggen alls ligger och är sjuk än... Varför skulle jag just bli sjuk denna helg?
Var hemma onsdag och torsdag, kände mig väl helt okej fredag så drog till skolan. Men blev sämre igen så när jag kom hem hade jag hög feber och var helt röd i ansiktet. :/ Missade lucian i stallet och jag som hade bestämt att det här skulle bli världens bästa helg tillsammans med min häst. Eftersom vi inte har så många helger kvar tillsammans. . . you are my love!

Men känner mig väl lite bättre nu och ska prova att gå till skolan imorgon för slutar redan 11:45!
lite julklappar måste inhandlas med.

Men tjejer hoppas lucian går bra och ni är sjukt bäst!!!!
och min ponny är den bästa som finns.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback